Åker igen imorgon^^


Tja!!
Som ni kan se på bilderna i förra inlägget så var jag, Madde, pappa och mamma i Italien och vi kom hem igår/idag. Det var super trevligt och vi fick väldigt fin väder och massor med bad. det var ungeför 25 till 30 grader där vi var. Super skönt! Idag så ska jag bara vara hemma och packa upp alla mina käder. Sen ska jag även packa ner kläder igen. För att imorgon så åker jag och mamma till Norge. Det kommer bli hur kul som hels. Vi kommer även att ha med oss några vänner här ifrån Sverige. Idag får ni en bild som jag och Madde tog för några månadersedan.

Jag ska försöka att göra några tidsinställda inlägg som kommer upp när jag är iväg. Så förhoppninsvis kommer bloggen inte att vara så död som när jag nu var iväg. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0