Gymnasiet^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på en hel vecka. Men nu ska ni får förklaringen till varför. Lördagen var det ju gatufest och den blev värkligen lyckad. Jag och Nella badade klockan 02:30 på natten/morgonen. Det var hur mysigt som hälst. Söndagen och Måndagen gjorde jag inte så mycket. Jag fixade de sista inför skolan och sånt. Tisdagen var det upprop och lite sånt. Efter det mötte jag Madde och Maria inne i Lund och sedan spenderade vi nästan hela dagen där. På Ondag var det första skoldagen på gymnasiet och det gick sådär. Torsdagen jobbade vi med vårt projekt och vi visade idag. Idag så fick vi sluta 12:00 för att annars skulle vi bara sitta där och kolla och det är inte alls kul. Idag får ni en bild ifrån när jag och Madde var ute och fotade.

Ikväll så kommer min bästis och hennes familj hit och det kommer att bli kul. Vi får se vad vi hittar på, men det blir säkert något kul. I morgon så ska jag och Madde åka in till Lund och köpa lite saker inför skolan typ väska och sånt. Söndag vet jag inte vad som händer, så jag får se vad som händer. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0