Fredag idag^^


Tja!!
Igår var jag och mamma ute hos mormor och lämnade hennes iPhone 4S. Gud vad jag är avensjuk för att hon har en iPhone 4S vit och jag själv har en iPhone 4 svart. Iförrgår (Onsdag) så var jag och Madde ute och fotade lite. Det blev bra bilder och vädret var på vår sida och det gillar vi. Idag får ni en bild ifrån när vi fotade.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Jag har också redigerat lite och jag är nöjd så långt som jag har kommig även om det inte är alls långt. Ikväll så vet jag inte vad jag ska hitta på eller göra. Så det blir nog att sita lite vid datorn eller typ ta lite bilder ute i det fina vädret. På Tisdag så börjar skolan och då ska jag börja gymnasiet, det kommer att bli spännande. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0