Norge & Oslo^^


Tja!!
Kom hem igår efter en underbar vecka i Norge! Först började jag, mamma och två vänner till oss med att vara två dagar i Oslo. Det var superkul. På vägen dit fick man se lite annat än vad man skulle. För att mamma körde fel ett par gången. Men vi kom fram tillslut. På Lördagen åkte vi till vårt typ sommarställe i Norge.Där vi mötte upp alla de andra som också kom från Sverige. För de åkte två dagar senare än oss. Resten av veckan hade vi till att kolla runt i byn och åka till några ö:ar och kolla där. Jag tycket att allt var trevligt och maten ska man inte snacka om. Krabbor, musslor och mycket mer. Maten var av typ världs klass. Haha, nej men det var värkligen god.

Idag så ska jag fixa lite med alla bilderna som jag tog. Typ ladda in dem till datorn och vända dom rätt. Jag kankse lägger upp några bilder men jag måste först fråga om lov. Alltså om jag får lägga upp bilder på dem och så. Ikväll så ska Sverige spela mot Frankrike i handboll och de spelar om silver eller guld. Jag hoppas att Sverige tar guld. Då är vi bästa i hela OS denna gången. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0