Sista gången denna sommaren^^


Tja!!
Sedan jag sist bloggade så har jag inte gjort så mycket. Jag har mäst umgåts med min kära dator, haha! Igår så var det "Allsång på Skansen" och det var de sista avsnittet för denna sommaren. Det var inte roligt. Men Måns gjorde det superbra, det blev en bra avslutning. Efter att det var slut så flyttade jag och mamma hem ifrån vårt sommarställe. Så nu är jag hemma på riktigt och det känns skönt. Idag får ni en bild ifrån Norge.

Idag så ska jag, Madde och Maria hämta ut våra busskort som vi ska få nu när vi börjar gymnasiet. Efter det så får jag se vad jag hittar på. Jag vet att jag måste packa upp alla mina väskor med kläder och sånt i idag eller imorgon. Under dessa dagarna så har jag också varit inne på http://weheartit.com/ och hittat mycket fina bilder. Det är där jag hittar mycket av min insperation till min novell. På min novell så har jag skrivigt 18 hela A4 sidor och det blev hela 8:a kapitel. Men den är lång ifrån klar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0