Första advent^^

Tja!!
I går var jag med Madde nästan hela dagen. För att mamma och pappa var i Göteborg. Vi kollade på "Mysteriet På Greveholm", de gamla avsnitten. De var rikigt kul. Vi missad bara att vi inte skulle säga replikerna och att de var dem som skulle säga det. Haha. Idag får ni en bild ifrån Weheartit.com
 
Idag var jag inne i Lund på kulturen med mormor och sen gick vi hem till henne och gåt pinnekött. Det var kul och mysigt. Kom hem där ifrån för ca en timme. Sedan dess har jag hämtat min hårddisk hos Madde och surfat lite på nätet. I morgon så är de Måndag igen. Gud vad fort denna helgen har gått. Idag så är det också första advent. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0