Fryser om mina tår^^

Tja!!
Bloggen har inte vairt såå uppdaterad denna veckan. Men så blir det ibland. I Fredags så slutade vår klass vid 11:20. För vår lärare som vi skulle ha sedan var sjuk. Vilket var helt okej med oss. Jag tåg tåget hem och sedan chillade jag bara fram tills jag skulle till Madde. Vi kollade på X Factor tillsammans och jag hejade på Isak och tycket att han skulle vinna. Men det blev inte så.
 
Igår var jag på julmarknad med mina småkusiner. De var helt okej. På eftermiddagen så pluggade jag lite. Kvällen spenderade jag med att läsa en väldigt bra bok. Kom nyss hem ifrån sommarstugan och där var de riktigt kallt. Frös väldigt mycket om mina fötter. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Ann

Hej Rebecca,

Vilken härlig bild med tända ljus och ett par fötter som verkar vara under upptining i mysiga sockar!

Ha' en fortsatt bra dag & sköt om Dig!

Kram från Ann

2012-12-11 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0