Innebandy med skolan^^

Tja!!
Idag så hade vi Innebandy med skolan. De var kul. Min klass vann en match, de var bra gjort av den. Vi gick tyvärr inte till semifinal eller final. Men de kan man ju själv räkna ut när de bara vann en. Efter de så fick vi sluta. Så jag var hemma vid 13:30. Helt okej för min del när jag annars brukar vara hemma vid 16:00. Jag har också hunnigt med att göra min läxa tills i morgon. Så nu är jag läxfri hela dagen. Vilket jag tycker är skönt.
 
Igår så snöade när jag var på väg hem i från skolan. Jag tycker att de är mysigt med snön. Det är bara ett problem jag har. Jag gillar inte att tågen ibland inte är i tid. Vilket jag tycker är störigt ibland, för om tåget är försenat så kommer jag också sent till skolan och det vill jag inte göra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0