Söndag innan julafton^^

Tja!!
Musikalen var helt okej. Det finns ju bättre, men det var ändå helt okej. Det fanns mycket humor och det är ju alltid roligt. Igår fixade jag de sista med mina julklappar tills imorgon. Idag ska jag träffa Madde vid 14 och ikväll så ska Farmor & Farfar komma hit och äta. 19:00 så ska ULRIK vara med på tv igen. Denna gången så är det på TV3. Jag kommer så klart att kolla. Idag får ni en bild som jag tog för några dagarsedan.
 
Imorgon så är det ju julafton och det kommer att riktigt mysigt. Först ska jag träffa Madde och vi ska ge varandra julklappar. Jag kan inte berätta vad det är för jag vet att hon kollar på min blogg. (Hej Madde!) men hon kommer säkert att bli glad för det. Haha. Nu så håller snön på att försvinna och de är inte alls kul. Jag vill ha en vit jul med mycket snö. Men nej det får man inte i år, så som det ser ut nu. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0