Kort om veckan som varit^^


Tja!!
Idag så åkte några vänner till oss hem härifrån och det var inte så kul. Igår så kollade vi på Allsång på Skansen och jag tycket att Måns var såå himla snygg och jag älskade hans kläder. I Fredags så slutade jag att sommarjobba och det kändes skönt. Nu kan jag sova så länge som jag vill också har jag lite mer pengar på mitt konto. Livet är ganske så gött just nu. Idag har jag inte gjort så mycket. Vi sa hejdå till våra kompisar och sedan dess så har jag suttigt vid datorn och gjort lite små saker. Ikväll så ska jag även försöka att göra en fan video till någon av mina idoler. För att jag har lärt mig lite nya saker i det programet som jag använder. Så det skulle vara kul att se vad jag kan göra. Jag vet hur jag vill att de ska sluta men vi får se om det går. Idag får ni en bild på Amy Diamond för att jag inte har några bilder på denna datorn.

Imorgon så var jag inte alls var jag ska göra men jag tror att det blir att slappa. Ifredags så var några kompisar här ute och sovöver. Det var superkul :) Vi badade också och det blev årets första dopp för mig. Det var ganska så klat även om det var 20 grader. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. Imåndags så var Youngblood på "Lotta på Liseberg" och de kollade jag på och tven var på nästan högsta volym.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0