Sommarlovsmorgon^^


Tja!!
Filmen igår var superbra tycket jag. Jag kan tipsa er om att se den. Efter bion så åkte vi hem, klockan var ganska så mycket. Så jag somnade när vi kom hem. Idag ställde jag mitt alarm på 08:55 för att se "Sommarlovsmorgnon". Idag så var det Måns Zelmerlöw som gästade och då kan man ju inte missa det. Eller? På Tisdag så är det Ulrik Munther som gästar och då MÅSTE jag ju bara se. Ikväll så ska våra grannar komma hit och äta lite mat och det kommer nog att bli trevligt. Idag får ni en bild på mig som är tagen för någon vecka senda (Är inte så nöjd med den, men det var den ända så jag typ hade på mig själv)

Imorgon så ska jag på bio igen med Madde och Maria. Vi ska se "LOL" och jag har också hört att den ska vara bra. På kvällen så får jag se vad jag hittar på. Kankse kollar på "SommarKrysset" eller så ska jag nog redigera lite. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0