The amazing spider-man^^

Tja!!
Jag vet att uppdateringen som jag gjorde i förr går inte var så bra. Men jag kände att jag var tvungen att uppdatera till er. Igår så var några vänner här ute och det var stor planering inför Norge resan som vi ska åka på alla tillsammans. Vi kommer att åka den 2 Augusti och kommer hem den 11 Augusti. Jag ska försöka att göra några tidsinställda inlägg men lovar inte att jag hinner.

Ikväll så ska jag, Madde, pappa och mamma åka in till Malmö och kolla på "The amazing spider-man" och det ska bli kul. Jag har hört att den ska vara bra också gillar jag spider-man och har sett alla filmerna. Jag vet inte om jag kommer att blogga när vi är där inne. För att min blogg.se app fungerar inte i min mobil. Och det är super störigt. Innan idag få fixade mamma så att jag har internet på min egen dator. Så nu slipper jag att sitta hos mormor varje gång som jag ska blogga. Men det är inte lika snabbt som det är hemma. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: farmor

Hej Rebecca,

Tack för att du har börjat blogga, det är så kul att läsa om vad du gör om dagarna. Bra att Mamma kunde fixa din dator. Familjen Håkan kommer hem ikväll från Normandie så vi har passat Rambo sedan förra fedagen, så det blir många promenader om

dagen. Vi mår bra, städar i "verkstaden" och slänger saker men ibland håller farfar hårt i dem.

Ha det så bra önskar din farmor.

2012-07-20 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0