Fint väder idag^^

Tja!!
Allsång på Skansen var sådär bra. Måns gjorde det superbra. Men det var tråkigt att inte Anton var med. Igår var det sommarjobb och sen på kvällen så var jag bara hemma och tog det lugnt. Kvällen var helt underbar det var såå himla fint väder. Idag får ni en blid på Ulrik Munther.

Lika så är det idag, vädret är fint och det är ca 20 grader ute, det gillar vi! Ikväll så vet jag inte vad som händer. Det ända jag vet är att vi ska grilla ikväll och det är verkligen sommarkänslor. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

jag tycker att du kan lägga in några fina sommarbilder ifrån ditt härliga sommarställe nu när det är sommar. Du kan säkert ta fina bilder där ute.

De är ju bara kul att dela med sig av ett sådant fint och underbart ställe.



/PA

2012-06-28 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0