Första dagen på sommarjobbet^^

Tja!!
Bloggen har inte varit så bra uppdaterad under helgen. Det är för att vi nu har flyttat ut till vår sommarstuga och det har även också varit 100 års jubileum i sommarstugan och det var super kul. Maten var riktigt god. Skolavslutningen var riktigt känslomäsig och kul. Det var super sorgligt att lämna alla i min klass (9D). Men nu så är också grundskolan slut och det innebär att jag ska börja gymnasiet om några månader. Det kommer säkert att bli kul.

Idag så var det första dagen på mitt sommarjobb. Jag kommer att jobba ute på mammas jobb så det käns bra eller i slutändan så är det roligt för att då får jag alla mina pengar och kan använda de till vad jag vill. Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske läser lite i min bok eller sitter vid datorn. Hoppas ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0