Instagram^^


Tja!!
Idag så var det sommarjobb för min del. Det innebar att måla ett staket som typ tog ett lång stund. Men det var kul. Jag hade i alla fall kul sällskap. Först pratar vi lite om andra världskriget och sen kommer vi in på att snacka om korvar. Hur kan man lyckas? Haha, men det var kul. När jag kom hem så läste jag lite i min bok som heter "Elsas Hemlighet" och den är bra. Ikväll ska jag fixa de sista inför midsommar imorgon. Jag är såå super taggad inför imorgon så att det inte är sant.

Jag kommer ialla fall inte vakna 06:15 som jag har fått göra denna veckan, utan imorgon kommer jag att vakna när jag vaknar och inte låta mamma göra det. Det kanske är några som undrar angående min rubrik i detta inlägget. Så jag ska förklara inte för er. Instagram är en app som man kan ha till sin smartphone. Med den så kan man ta bilder och lägga upp så att andra kan gå in och lika och kommentera. Så ni som har instagram får jättegärna följa mig. Jag heter Rebecca4ever! Just nu så har jag 45 som följer mig och jag skulle gärna vela ha 50 st. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0