Jobba veckan ut^^

Tja!!
Midsommar blev helt underbart, det var trevligt och mycket trevliga människor och mycket musik. Det blev en underbar kväll och det var solsken och blå himmel. Midsommardagen tillbringade jag med min familj och mammasbrors familj. Det var super god mat och roligt sällskap.

Igår var jag på 18 års kalas hos min kusin och det var trevligt. Maten var också god. På kvällen när vi kom hem så kollade jag bara lite på tv och sen gick jag och la mig. Idag så var det sommarjobba igen och det ska jag göra veckan ut. Idag fick jag fixa hylser, sopa, städa köket och till sist fick jag mala lite papper. När jag nu kommer hem så ska jag fortsätta att skriva på min novell. Fick en super bra idée igårkväll men jag orkade inte skriva det då, så jag gör det idag innan jag glömmer det helt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0