Livet är ganska så bra just nu^^


Tja!!
Igår så var det inte en sådan jobbig dag. Jag började skolan 13:00 och slutade 14:00, så jag var i skolan i en timme. På kvällen så var det lärarmiddag så då var jag där och åt och hade det lite trevligt. Idag så var det "klassens dag" och det var riktigt trevligt! Först samlades vi på skolan och sen cycklade vi till Lomma strand och satt där och snackade. Efter typ en timme där så cycklande vi till Mcdonalds och åt oss super feta, haha. Sen bara satt vi och snackade och hade det allmänt super trevligt och roligt. Sen cycklade vi hem.

Imorgon så är det skolavslutning och det kommer att bli super sorglit och lämmna min underbara klass. Jag kommer att sakna alla i klassen. Jag vill inte att vi ska splitras när vi har så kul tillsammans. I sommar så ska jag först sommarjobba i tre veckor sen ska jag bara vara i sommarstugan och ta det lugnt. I början av Augusti så ska jag och min familj till Norge och det kommer att bli superkul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0