Mästarnas mästare^^


Tja!!
Bloggen har inte varit uppdaterad på några dagar. Men det är för att jag har varit på läger med klassen och vi kom hem igår. Det var det bästa lägret någonsin. När vi kom hem så var jag super trött och gick och la mig typ direkt och sov en lång stund. På kvällen så kollade jag, pappa och mamma på film och bara tog det lugnt.

Idag så var jag och pappa typ hälsade på farmor och farfar för att de har kommigt hem i från Malorka. Vid tre så åkte vi till mina kusiner för att deras mamma fyllde år. Så vi var där och firade henne. Det var super kul och maten vad god. Jag kände efter att jag åt lite för mycket. Så nu mår jag lite illa, men det kommer nog att gå över sen. Om några minuter så är det "Mästarnas mästare" och det ska bli kul att se vem som vinner. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0