Poolparty idag^^


Tja!!
När vi var på Bakken så var det super kul och det är fanns en ny åkakraktion och den åkte jag och Malin nio gånger. Den sista gången fick vi även upp pappa också och han gillar inte att åka karuseller. Torsdags var det en helt vanlig dag i skolan och där hände det inte så mycket. Igår så var det Fredag och då var jag först i skolan och där blev jag klar med min tröja i slöjden som har har hålligt på med i nästan ett år. På kvällen så var vi på student och det var trevligt och roligt. Idag får ni en bild ifårn Bakken. Det är inte så bra, men men...

Idag om typ en timme så ska jag till en kompis på poolparty och det ska bli kul. Hela klassen ska komma så det blir typ de sista som vi gör tillsammans med hela klassen. Sen ska jag gå där ifrån vid 15:30 så att jag ska hinna hem och byta om för att sen ska jag till mormor och fira henne. Hon fyller 75 år på Tisdag. Så ska vi fira henne idag och det kommer även att komma lite släkt ifårn Norge, dett kommer att bli kul att träffa några där ifrån. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0