Så himla trött^^

Idag så har jag varit hos tandläkaren och när jag var där så tog dem bort min skena. Så att nu ska jag bara ha den på natten och det är bra. Sedan har jag jobbat till 16:00 som vanligt. Efter det så åkte jag och pappa och åt på Max. Det var gott. Idag får ni en bild som jag la upp på Instagram innan idag.

Efter det kom vi ut hit och då gick jag en lång runda. När jag kom hem så gick jag och gjorde mig fixade mig. Så att jag ska snart släcka lampan och sova. Men först MÅSTE jag bara kolla en "Ulrik Munther novell" för att jag såg att det var ett nytt kapittel uppe och så måste jag läsa det, annars så kan jag inte sova. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0