Student ikväll^^


Tja!!
Spexet gick super bra igårkväll och det gick sådär när vi skulle ha uppvisning för alla 6: or till 8: or. Men jag tror att de inte fattade att det gick lite, lite fel på ett eller två ställen. Vi fick sluta klockan två idag efter att vi hade tömt våra skåp och lämnat in nycklen. Så nu kommer jag inte att ha kvar samma skåp och jag har haft i två år, set är sorgligt. Resten av kvällen har jag spenderar genom att vara på studen och det var kul. Vi fick god mat och det var trevligt sälskap.

Imorgon så börjar jag inte förrens 13:00 och det är skönt. Jga börjar så pass sent för att vi ska ha lärarmiddag på kvällen med lärarna på skolan och jag är i dukgruppen och då skulle vi inte komma förrens vid 13:00 och det är helt okej för mig. Jag vet inte om det kommer att bli uppdatering imorgon men det får vi se. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0