Sveriges nationaldag^^


Tja!!
Bloggen har inte varit så uppdaterad på denna veckan och det är för att jag var sjuk/är det nu. Jag var i skolan på Måndagen men bara i typ en timme sen gick jag hem. Sen var jag hemma igår och idag så är vi ju lediga för att det är sveriges nationaldag. Jag, min familj och Mailn och hennes familj brukar alltid på 6 juni åka till Bakken i Danmark och åka karuseller. Det ska vi även göra detta året men jag får ta det lite lungt så att jag inte mår mer illa. Idag får ni en bild som jag och Malin tog när vi var ute och gick för några veckor sedan. Den är inte alls bra och är inte alls seriös för fem öre.

Imorgon så är det skola som vanligt och jag hoppas att jag kommer men det tror jag. Natten från Måndag till Tisdag så sov jag i 11 timmar och det är rekord för mig att sova så länge. Men det finns en andledning till att jag sov så länge och det är ju att jag var sjuk då. När man är sjuk så är att sova en super bra medecin. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0