600 inlägg^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i Onsdags men det är för att jag inte har haft något att blogga om. Idag så fyller mamma år och det ska vi fira med att gå på resturang sen ikväll. Det ska bli kul. Innan idag så var jag och mamma inne i Lund och kollade i lite affärer. Jag hittade lite olika saker som tex ett par löpar byxor. Som jag behöver till vintern. Idag får ni en bild som jag tog för några dagarsedan.

Nu på bloggen så har jag gjort 600 inlägg! Det är ganska så bra gjort, eller vad tycker ni? Jag är stolt över det. Imorgon så ska jag och Frida åka till Malmö för att se på ULRIK MUNTHER! Vi är taggade till 1000. Det ska bli superkul och jag längtar. Nu så börjar det att bli höst väder och det är inte alls kul. Var är värmen någonstans? Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag tycker det är superbra gjort av dig med 600 inlägg. Jag läser gärna och det vet jag att det är flera som gör :)

2012-04-02 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0