Är i skolan nu^^

Tja!!
Igår så bloggade jag inte för att jag inte hade tid och det var för att jag gjorde Biologi så nu är jag typ klar med det. Ikväll så ska jag och mamma åka in till Lund för att hämta pappa för att han ska träffa några jobbar kompisar och äta med dem.

Just nu så har jag rast i skolan och jag och Madde sitter och håller på med mobilerna och Madde ringer in till Comviq för att hennes internet inte fungerar och nu har hon ringt 3 gånger och det fungerar fortfarande inte. Imorgon är det Fredag och det är kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Gillar bilden den var häftig.

//IT

2012-03-09 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0