Cashguiden^^


Tja!!
Idag iskolan så var cashguiden där och brättade om ekomoni och jag tycket att det var super intresant. Vi fick också vara lite delaktiga i föreläsningen. Sen på svenskan så kollade vi bara på film och det var hlet okej. På slöjden så skrev jag bara lite säder och namn på min tjöja, som jag själv gör i slöjden. På musiken så satt vi bara och kollade på några youtubes video om röst övningar. Det var inte så kul. När jag kom hem kollade jag lute på tv. Se gick jag upp och satte mig vid datorn där jag sitter nu.

Ikväll så ska jag, pappa och mamma åka till mina småkusiner och passa dem och det ska bli kul. Vi ska äta Pizza till middag och det gillar jag. Igår så blev det inte av att jag och Madde gick ut och joggade. För att vi gick en runda istället och det var kul. För att vi gick och skrattade åt ingenting. Nu så känner man att det börjar att bli vår och det är skönt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0