Danmark^^


Tja!!
Igår så var jag i skolan och det var väll så där kul. På bilden så visade jag min musikvideo som jag skulle göra och läraren värkade tycka att den var bra och hon sa att hon skulle visa den för de andra lärana på skolan. Sen när jag kom hem så åkte jag, pappa och mamma till Danmark för att kolla på några lampor. När vi kom hem så åkte jag direkt till dansen och det var kul. Efter så gick jag och Madde ut en runda. Idag får ni en bild som jag tog förra helgen.

Idag så var det skola och vanligt och vi hade det väldigt kul på so:n. Men jag fick också gjort lite arbete, så det var bra. Ikväll så ska jag och Madde gå ut en runda igen och det kommer att bli kul. På kvällarna så är det mysigt att bara gå runt och prata. Sedan förra Fredagen så har jag haft Youngblood's låt "American girlfriend" och "Blame it on you". Jag tycker att låtarna påminner mig om sommaren och jag längtar supermycket till sommaren. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Vad hittade ni på på SO:n det kan man undra ?

/PA

2012-03-20 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0