Han kom 3:a^^


Tja!!
Igår så var det final i Melodifestivalen och Ulrik kom 3:a och det var bra tycker jag. Även om jag hoppades att han skulle komma 1:a. Men låten är ju supergrym så jag hoppas att den kommer att spelas mycket på radio nu. Jag vet att jag inte har bloggat så mycket. Men jag har inte så mycket att blogga om just nu. För att nästan varje kväll så pluggar jag till mitt biologi prov på Onsdag. Idag får ni en bild på Ulrik Munther från igår.

I Fredags så var vi hemma hos Frida och hennes familj och det var kul. Vi kollade på massor av youtube klipp och skrattade. Idag vid 16:30 så ska vi åka iväg och hämta farmor och farfar för att sen köra iväg till mina kusiner och äta middag där. För att de firade 50 årig bröllopsdag igår. Jag visar er lite sednare hur min outfit kommer att se ut. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: irene

Hej Rebecca! Hur är det med dig? Funkar det med alla nationella prov? Det är inte roligt att vara sjuk, jag har precis också fått ont o öronen. Ha det bra, Titti och Fredrik hälsar

2012-03-14 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0