Mycket i helgen^^

Tja!!
I Fredags kväll så var vi och passade mina småkusiner och det var jättekul. I går så hade jag konfirmations träff (Stavas?) och det var kul. När jag kom hem så började jag att filma en video som jag ska visa för bild läraren för att vi håller på med ett projekt och då valde jag att göra en musikvideo. Jag blev nöjd med hur det blev.

Idag så var jag och mamma i kyrkan och det var het okej. När jag kom hem så gjorde jag matte fram till att vi skulle äta middag. Efter middagen så gjorde jag lite till matte och sen gick jag och Madde ut en runda och det var skönt. Imorgon så är det skola och på kvällen så är det dans. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0