Nationella prov^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket under denna vecka. Men det är för att jag hade Nationella prov i Biologi igår och mina kvllar gick åt till att plugga. Men jag lyckades att göra det och det känndes bra. Så jag hoppas att jag får ett bra betyg på det. Idag på idrotten så höll jag och Madde i lektionen (stavas?) och vi hade styrka och det gick bra tycker jag. Idag får ni en bild som jag tog i Söndags.

Ikväll så ska jag och Madde ut och jogga och det ska bli kul, vi får se hur långt vi orkar. Efter att jag har bloggat så ska jag fortsätta att skriva på min historia, innan idag så fick jag en super bra idée till den och nu ska jag bara skriva in den innan jag glömmer den. Imorgon så ska några komma till vår skola och prata om ekonomi och det ska bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0