Onsdag idag^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar men det är för att jag inte haft något att blogga om. Just nu så är det ganska så lugnt med läxor och sånt. Så jag bara njuter lite av att inte har så mycket läxor. På Fredag så blir det påsklov och det ska bli kul. Då ska jag nästan bra vara hemma och sen så ska vi ut till vår sommarstuga för att fira påsk där, så det ska bli kul. Jag kommer att ladda upp lite bilder som jag tog på Måns Zelmerlöw i Söndags. Jag tycke att jag fick några som blev riktigt bra. Idag får ni en bild på Måns. Den är inte den bästa men hoppas att den fungerar i alla fall.

Idag så var det skola och det var kul. Jag och Madde hade det kul på rasterna. Nyss så var jag och Madde också utte och joggade. Det blev bara en liten runda för att det var så himla kallt ute så att man frös. Imorgon så ska jag inte göra så mycket efter skolan. Jag ska bara redigera en liten film eller vad man kan säga att det kommer att bli. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0