Studiedag idag^^


Tja!!
Idag så har jag haft studiedag och då har jag pluggat biologi och gjort lite matte. Men jag har också sovigt för att jag vill värkligen försöka att bli frisk. Jag vill bara få bort detta med mitt öra, jag hatar det... Sen på kvällen så var jag på dans och det var första gången för mig idag och det var kul. Men jag kände av att jag inte mådde på topp och efter så fick jag ont i örat. När jag kom hem så fixade jag mig och efter det när jag hade duchat (stavas?) så fick jag mer ont i örat. Idag så får ni en bild som jag har gjort i photoshop för några veckor sedan.

Imorgon så ska jag till skolan och jag hoppas att jag är lite bättre då. För att jag vill inte missa så mycket. Jag har redan varit borta i nästan en vecka. Bara på den vecka så får jag ta igen sådär mycket. Men imorgon så måste jag gå hela dagen för att efter skolan så ska jag har möte och där måste jag vara med. Nu så känner man att våren är på väg, för att det var fint väder idag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0