Torsdag idag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket. Jag och Madde var ute och gick en runda, när jag kom hem så gjorde jag lite matte sen så gick jag och satte mig vid datorn. När klockan blev 22:00 så gick jag och la mig. Idag i skolan så fick vi våra omdömen... På matte så hade jag och Madde det kul. Hon började att skrata åt ingenting och sen så började jag skratta åt att hon skrattade. Det var lite jobbigt för att jag var tvungen att konsentrera mig på matten. För att jag behövde göra det talet för att jag inte fattade det rikigt. Men jag gick inte så bra när jag skrattade hela tiden. Idag får ni en bild som jag tog för några dagarsedan.

När jag kom hem så satte jag mig och kollade på tv och bara slappade lite med mammas ipad. Ikväll så ska jag göra lite matte sen så ska jag och Madde gå ut och gå igen. Nästa vecka så ska vi börja med att springa på kvällarna istället för att gå. Det ska bli kul. På Lördag så ska vi ha släktkals för mig och det ska bli kul. Nu så känner man att våren är på väg och det är jättekul och skönt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0