Trött^^


Tja!!
Idag så kommer det att bli ett kort inlägg, för att jag är supertrött. Idag så var jag iskolan och det var väl kul. Sen efter så var jag med en kompis och då satt vi bara och pratade och lyssnade på musik. Till kvälls mat så hade vi någon fisksoppa som var god. På kvällen så fixade jag, mamma och pappa en sak. Men jag kan inte säga vad det är förrens imorgon. Idag får ni en bild på Måns Zelmerlöw.

Imorgon så ska jag ha släkt kalas och det ska bli kul. Maten kommer i alla fall att bli god. Det kan jag lova er. Innan på dagen så ska jag hjälpa mamma med att handla mat och lite sånt. På Söndag så ska jag och pappa åka in till Malmö för att kolla på Måns Zelmerlöw som ska uppträda där. Det kommer att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0