Uppdatering^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på en vecka. Men det är för att jag har varit sjuk och då har jag inte orkat att uppdatera. Så jag har inte alls gjort mycket. Imorgon så har vi studiedag och det ska bli skönt att få en extradag som jag kan försöka att bli frisk. För att just nu så hör jag inget på mitt vänstra öra och jag äter pensilin men det hjälper inte. Jag vill bara få bort detta med mitt öra... Jag vill kunna höra bra igen. Idag så får ni en bild på Ulrik Munther.

Nästa Lördag den 10/3-12 så får ni slå på tv klockan 20:00 och kolla på SVT1 för att då är det final i Melodifestivlen och jag hoppas att Ulrik eller Danny kommer att vinna. Jag kommer att ringa och rösta på Ulrik och hoppas från hel mitt hjärta att han vinner. Ikväll så ska vi ha Tacos och det blir någ gott. Idag så fick Madde sin present och hon blev glad för den. Persenten som hon fick var att vi ska åka in till Lund och äta pizza och sen efter ska vi gå på bio. Så jag längtar tills vi ska göra det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0