Våffeldagen^^


Tja!!
Igår så har jag släktkalas och det var super kul. Jag fick presenter och jag blev glad för alla, så tack så mycket till de som kom. Kvällen blev lyckad! Imorrse så åkte jag och pappa in till Malmö för att se Måns Zelmerlöw uppträda och det var superkul. Han var mycket duktig. På vägen hem så sms:ade jag Madde och fråga om hon ville följa med mig in till Lund och fika. Det gjorde vi och det var mysigt och roligt. Hade lätt kunnat göra om det. Idag får ni en bild från igår.

Ikväll så ska jag och Madde gå ute och gå, innan det så ska jag göra lite matte. Annars så ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Idag så är det våffeldagen och det firar jag med att äta upp tårtan från igår. Imorgon så är det skola och då ska vi ha natonella prov i Engelska. Så jag hoppas att det kommer att gå bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 

Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0