Den åker av imorgon^^


Tja!!
Som jag visade ibílder igår så kommer jag aldrig att glömma den dagen. Det var någon av dem bästa dagarna av mitt liv och det är ett minne för livet! Jag är nöjd med alla presenterna som jag fick. Så tack till alla som kom och firade mig. Det blev en underbar dag. Idag så var jag med Madde och vi gick ut och fotade till vårt bildprojekt som vi blev klar med idag. Så vi ska visa den nästa Måndag på bilden. Idag får ni en bild som jag och Madde tog innan idag.

Som ni kan se på rubriken så ska något som ska av och det är min tandställning som ska bort imorgon. Det ser jag inte så mycket framemot för att jag gillar min tandställning och vill inte ta bort den. Men nu så var det dax att göra det och det kommer inte att bli bättre efter det. För att jag ska få ha en bettskena som jag ska ha hela tiden och efter sex veckor så ska jag bara ha den på natten. Det kommer inte att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0