Extra uppgift i teknik^^


Tja!!
Madde och jag hade en underbar dag igår. Vi var på bio och sen så åket vi hem till mig och kollade på film, sen så gick vi och la oss. Men innan det så satt vi och skrattade åt allt. Vi somnade vid typ 03:00. När vi vaknade idag så kollade vi på en till film och efter det så gick Madde hem. När hon hade gått hem så gjorde jag lite på min extra uppgift i teknik, så jag just nu sitter och jobbar med. Sen tog jag en liten paus och då åkte jag och pappa till BC och där köpte jag en klocka. Som jag kankse kommer att visa bilder sen på.
Idag får ni en bild som jag tog nyss, den är inte så bra men jag hoppas att den ändå fungerar.

När vi kom hem där i från så fortsatte jag att jobba med min extra teknik uppgift och det är att skiva om Iphone 4 och det är inte så lika enkelt att hitta infonation som jag trodde innan. Utan jag får sitta och leta och kolla på massor av olika hemsidor. Just nu så är det bara att skiva allt i text och sen ska jag göra det till en video som jag ska visa min lärare och sen ska han bedöma den, och jag hoppas att jag får ett bra betyg på den. För då får jag ett bra slutbetyg och det vill jag gärna ha. Ikväll så kommer farmor och farfar hit för att äta middag. det kommer att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0