Fredag imorgon^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på typ tre dagar. Men det är för att jag inte har något att blogga om. Just nu så försöker jag att plugga så att jag kan få bra betyg till sommaren. Så ibland har jag inte tid att blogga. Eller så är det för att jag inte har tid för att jag håller ju på med annat än att bara sitta vid datorn. Idag så var jag i skolan och där hände det inte så mycket. Igår var det samma sak och i Tisdags så var jag och tog bort tandställningen och det blev jätte fint efter att den var borta. Idag får ni en bild från konfirmationen.

Imorgon så är det Fredag och det är skönt. Jag och Madde ska åka in till Lund för at hyra film som vi ska se på Lördag. Men innan vi ser filmen så ska vi gå på bio och ära godis. Det kommer att bli mysigt, jag längtar redan! Detta blev ett tråkigt inlägg men jag har inte så mycket att säga idag. Men jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The girl in the reeds" modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-10 @ 21:18:15
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Johanna Emelina!

Fin blogg! Besök gärna min också! :-)

2012-05-10 @ 23:31:04
URL: http://johannaemelina.blogg.se/
Postat av: avatar

Fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0