Kom hem för ett tagsedan^^


Tja!!
Kom hem fär några timmar sedan och har hunnigt att göra lite so och även ätigt middag. Jag blev nyss klar med so:n och det känns super skönt. Även om den ska vara inne på Fredag tror jag, så är jag i alla fall klar med den nu. Så nu är det bara Tekniken och Svenska kvar att göra. Sen är jag helt färdig med mina läxor för grundskolan. Det kommer att kännas jobbigt att sluta 9:an. För att jag hor gått med min klass i nästan 9år och sen ska man bara släppa dem. Bilden så ni får idag är just nu en av mina favoriter, jag är väldigt nöjd med den!

När jag var ute i min sommarsutga så gjorde jag inte så mycket. Jag gjorde lite läxor, skrev på min historia och eldade. På min historia så har jag hunnigt att skriva fem kapitel och allt på tio datorskrivna sidor. Det tycker jag är ganska så bra gjort av mig. Eller var tycker ni? Imorgon så är det skola och det kommer att bli kul, sen på kvällen så är det dans. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Bra gjort med allt du har skrivit. PS.glöm inte att ge mig bilden som jag bad om!!!

//IT

2012-05-20 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0