Kom hem igårkväll^^


Tja!!
Igår så var det super kul. Men det var också lite jobbigt att gå runt där och kolla på allt läskigt. Men om jag själv hade fått välja så hade jag valt att åka till Bergen belsen, för att där var det mycket mer att titta på också var det mer intresant. Men det var också intresant att gå och kolla på Sachsenhausen. När vi var hemma så var klockan typ 21:45. Så då åt jag min kvällsmat som bestod av pastasallat och lite annat, det var gått, för att jag hade inte ätigt sedan klockan var 13:15. Varför jag inte hade ätigt innan var för att jag inte alls var hungrig. Idag får ni en bild som Madde tog på mig för några veckorsedan. 

Idag så vaknade jag vid 10:30 och det var skönt att sova så länge. För att du blir lite seg när man åker buss i typ nio timmar dagen förre. Idag så ska jag försöka att göra lite Svenska sen ska jag också göra lite Teknik. Ikväll så ska jag, mamma och pappa åka ut till vår sommarstuga och vara där ute. Det kommer att bli kul! Någor så är bra är att mormor nu har flyttat ut sitt internet, så att nu kan jag blogga där ute! Det är superbra =) När vi nu ska vara där ute så ska jag också skriva lite på min historia och det kommer att bli bra. Ensåänge så har jag skrivit nästa 11 datorskrivan sidor. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0