Måndagar är typ bäst^^


Tja!!
Jag vet att jag gillar att ha helg men jag gillar ändå Måndagarna i skolan. De är inte alls jobbiga. Det är vår näst chillgast dag om man bårt ser från Fredagen. Idag så var vi bara matte (vi hade samlingtid idag för att vi är klara med matten och no:n) Språkval, Engelska, lunch och sist bild. Jag fick också sluta tidigare idag för att jag inte hade något att göra på bilden. Det gillar jag! Idag får ni en bild ifrån New York när jag var där 2008.

Ikväll så är de dans träning och de ser jag fram emot. För att föra gången så var jag inte där. På grund av att jag var tvungen att plugga till nationella provet i matte. Igår så blev jag helt klar med min so, så nu har jag bara Svenskan och tekniken kvar att göra. Tekniken ska jag fixa efter att jag har bloggat klar. Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR vädret som är ute idag. Det är sol sken och typ 24 grader. Det gillar vi! Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0