Nationella proven^^


Tja!!
Igår när jag kom hem från skolan så pluggade jag till nationella proven i matte som vi hade idag och det kändes som att det gick bra. Nu så har jag INGA nationella prov vra att göra i 9:an och det känns skönt! Efter att jag hade pluggat så gjorde jag mitt gymnasieval och det kändes som att jag valde rätt och jag hoppas det. Idag var det skola och efter nationella provet så bjöd vår lärare vår klass på galss och det var kul. Sen hade vi Språkval och där kollade vi på film, Svenskan var det bara att skriva klart på fårt författarporträtt (stavas?) och jag kom lite längre fram. På so:n jobbade vi bara med EU som ska vara inne nästa vecka tror jag. En bild som jag tog i Söndags. 

När jag kom hem idag så kollade jag på tv och när pappa kom så åkte vi och åt och sen gick vi en liten runda och tog lite foton. Jag kommer att visa dem imorgon. Imorgon så vet jag inte vad som händer men på Torsdag så ska jag, mamma, pappa och några andra ut på utflyckt som vi alltid gör på kristi himmelsfärd och det kommer att bli kul, jag tar med mig kameran så ni kommer at få bilder sen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0