Ny design^^


Tja!!
Blev nyss klar med den nya designen och jag tycker att det blev superbra, jag är nöjd =) Jag har jobbat med den nästan hela kvällen och nu är jag äntligen klar. Innan idag så var vi på utflyckt och det var kul. Vi hade tur med värdret. Bilderna kanske in kommer att få imorgon, jag vet inte om jag kommar att hinna visa er dem. Men det tror jag. När vi kom hem så kollade vi alla tre på film och sen åt vi mat. När vi var klara så gick jag upp och fixade med bloggen.

Imorgon så ska vi åka ut till vår sommarstuga. Så jag kommer inte att kunna uppdatera så mycket. Jag kanske slänger in något inlägg från min Iphone men annars så ska jag nästan bara plugga där ute. Jag har EU, Svenska och Teknik som jag måste göra. Det som jag måste bli klart mad först är So:n för att den ska in denna veckan som kommer. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Supersnygg.

/PA

2012-05-18 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0