Planka i nästan två minuter^^

Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket nu för tiden. Men det är för att jag gör mitt sista skolarbete och jag vill att de ska bli bra så jag får bra betyg. På dansen i Måndags så gjorde vi plankan och då klarade jag att stå i nästan två minuter och det tycker jag är bra.

Igår så hade vi fridrotts dag och det var sådär kul, det var ganska så kalt plus att det regnade och det är inte kul. Idag så var det skola och det var helt okej. Just nu så sitter jag hos frisören med Madde och hon klipper sig nu. Hon kommer nog att bli fin när hon är klar. Sen efter så ska vi gå och handla till lägret imorgon. Ikväll blir det att jag ska göra teknik så att jag blir klar med den. För att den ska in imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0