Om London^^

Tja!!
Jag vet inte hur jag ska börja att brätta om London! Det finns så mycket... Jag tycket att det var riktigt kul. Vi åt god mat, trevligt sällskap, många goa skratt, fint vädet och hittade på mycket roligt. När vi kom ditt på Onsdags kvällen åkte vi till hotellet, sedan gick vi ut på stan och åt.
 
Torsdag hade vi till att kola runt på saker och sånt. Vi tog en buss tur och åkte runt i London. Vilket var väldigt kul, man fick se väldigt mycket och olika saker. Kvällen gick vi ut och åt på en italiensk resturang.
 
Fredag var det shopping som stod på schemt! Det var riktigt kul. Vi var runt i massor av affärer och handalde. Sen var det vissa som vi gick in i och kollade bara för att de är kända och det var roligt. Jag fick med mig hem endel bra saker, som tex. ett par skor, två tröjer och lite annat. Vår sista middag i London blev på en indrisk resturang. Det var riktigt gott.
 
Lördag var det bara att gå upp på morgonen och sedan iväg till flygplatsen och iväg hem till Sverige. På kvällen så åkte vi till mina kusiner och firade dem. Det var 30 och 25 års kalas. De var kul och maten var god. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0