Reklam^^

Tja!!
Idag var det skola för min del. Som det också var igår. Igår hade jag utveklingssamtal (stavas?) det gick bra. Påkvällen gjorde jag lite samhällskunskap. Idag på median så började vi med reklam och jag ska göra reklam om vantar. Det kommer att bli kul. Madde ska också hjälpa mig. Idag får ni en bild ifrån London.
 
Ikväll ska jag plugga matte. För att jag har en matte diagnos på Torsdag. Jag och Madde ska också gå på bio på Torsdag. Vi ska se "Breaking dawn part 2" det kommer att bli kul. Jag hoppas också att den kommer att vara bra. De andra filmerna har ju varit helt okej. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0