Engelska & Samhällskunskap^^

Tja!!
Denna veckan har jag inte gjort så mycket. Jag har jobbat på min engelska uppsats som ska vara inne ikväll. Jag lyckads att få ihopa hela 721 ord och minst var 700. Så jag är glad. Just nu så sitter jag och väntar på att Engelskan ska börja med en kompis. Idag får ni en bild som Madde tog för några veckorsedan.
 
Idag har vi vara två lektioner vilket är skönt, det är Engelska och Samhällskunskap. Ikväll så ska jag inte alls göra något. Bara vara hemma och ta det lungt. Imorgon vet jag häller inte vad jag ska göra. Nästa vecka så är det ingen skola för att då är det HÖSTLOV! Vilket är väldigt skönt. Känner att jag behöver ha ett litet lov. Men jag kommer även att plugga å lovet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0