Fredagar är trevliga^^

Tja!!
Idag så är det Fredag och de är trevligt! I skolan idag så hade vi Engelska och Samhällskunskap. På Samhällskunskapen så fick vi en ny uppgift och efter att vi brättat vad vi skulle göra så fick vi gå hem. Så jag var hemma vid 14:30. Då gick jag hem till Madde och färgade hennes hår brunt. Det blev super snyggt. Kommer bild idag eller imorgon. Idag så var det ett nytt avsnitt av BIJ och i detta så åkte han till JAPAN!
 
Om en 10 minuter så kommer min bästis och hennes familj hit. Då ska vi äta pizza och kolla på film. De ska bli trevligt och mysigt. Imorgon ska jag göra Engelska och ska jag och Madde gå ut och ta bilder. Nu när det är höst så ska man ju passa på. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0