Maddesworld^^

Tja!!
Igår så var jag och Madde inne i Lund oxh fikade. Vilket var mysigt. Sen gick vi ut och tog bilder. Resultatet kommer senare idag! Vi blev riktigt nöjda med bilderna. Plus så fixade vi Maddes design på hennes blogg. http://maddesworld.blogg.se/. På kvällen gick jag, pappa och mamma på bio det blev Taken 2! Den är så himla bra och Liam Neeson spelar super bra.
 
Idag har jag fixat klar de sista konfirmationskorten och gjort Matte. Det som är kvar att göra idag är att göra Engelska, skriva och kanska lite redigering. Men jag får se om jag hinner det. Ikväll så är det också solsidan klockan 20:00 på tv 4. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0