Slapp dag^^

Tja!!
I helgen har jag inte gjort så mycket. I lördags fick vi besök av våra kompisar som vi inte har träffat på över ett år. Så det var kul. Klockan 20:00 typ så gick strömmen och då satt vi och åt. Men som tur var så hade vi tända ljus då. Så det påverkade inte oss så mycket. idag får ni en bild som jag tog i Lördags.

Igår var jag med Madde och vi tog det bara lugnt. Spelade lite Wii och sjöng Singstar. Det var kul. På kvällen var jag bara hemma och läste. Nu när det är regnit och mörkt ute, då är det mysigt och sitta inne och läsa. Idag är det en riktig slappe dag. Har typ inte gjort något. Ätigt frukost och varit en liten stund hos Farmor & Farfar. Ikväll ska jag inte alls göra mycket, blir kanske att kolla film. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0